Вікові особливості учнів 6-го класу
Цей вік характеризується початком інтенсивного фізичного, психічного і соціального розвитку.
Фізичний розвиток
У більшості шестикласників спостерігається швидкий ріст і різке збільшення маси тіла. Іноді це призводить до надмірної або недостатньої ваги, диспропорції між різними частинами тіла, тулубом і кінцівками, порушення координації рухів. Починають функціонувати епокринові потові залози, виникають косметичні проблеми.
Психічний розвиток
Завершується період відносної емоційної стабільності. Підлітки починають реагувати емоційніше, дехто потерпає від різких перепадів настрою.
Соціальний розвиток
Актуалізуються соціальні потреби підлітків: у належності до групи, у дружбі, визнанні серед однолітків.
У структурі класу відбувається становлення соціальної ієрархії. Серед лідерів поки що залишаються учні, які добре вчаться, але починають завойовувати авторитет і ті, хто самоствержується через насилля, тютюнопаління, інші прояви асоціальної поведінки.

 Актуальні проблеми шестикласників
З віковими особливостями пов’язане виникнення переважної більшості проблем в учнів 6-го класу.
Втрата мотивації до навчання
Дехто з шестикласників почувається розчарованим у своїй навчальній перспективі й шукає інших способів самоствердження, наприклад, у спорті або мистецтві. Однак деякі підлітки починають утверджуватися через агресію та інші прояви асоціальної поведінки. Для запобігання негативним явищам треба підвищувати самооцінку підлітків, розвивати у них наполегливість і силу волі.
Зростання автономності
Шестикласники дедалі більше часу проводять зі своїми однолітками. тому батькам важливо знати, з ким товаришують їхні діти і чим вони займаються.
Важливо вчити шестикласників правильно обирати собі друзів, застерігати від спілкування із небезпечними компаніями.
Через це у них зростає ризик травмування.
У цей період важливо вчити дітей безпечної поведінки в автономних ситуаціях (у лісі, в полі, у горах, на воді
Посилення негативних соціальних впливів
Зростає потреба розвитку навичок відмови та критичного мислення,
зокрема щодо реклами нездорової їжі, тютюну, алкоголю.

Проблеми з батьками і вчителями
Для цього вікового періоду характерний негативізм: діти часто не погоджуються з дорослими (передусім з батьками). Конфлікти здебільшого виникають із приводу одягу, навчання, домашніх обов’язків.

Важливо вчити дітей асертивної поведінки, правильно висловлювати свої почуття, уникати конфліктогенів, контруктивно розв’язувати конфлікти.

Комментарии

  1. Містер Бенджамін вийшов за межі своїх вимог, щоб допомогти мені отримати кредит, який я використовував, щоб розширити свій аптечний бізнес. Вони були дружніми, професійними та абсолютними дорогоцінними каменями для роботи. Я рекомендую будь-кому, хто шукає позику, зв’язатися. lfdsloans@outlook.com.WhatsApp ... + 19893943740.

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

Поради батькам майбутніх першокласників